Ruilen/retour

Het is erg jammer als je om één of andere reden niet tevreden bent met het gekochte sieraad. Maar uiteraard houdt Tresj van zeer tevreden klanten. Daarom gaat ruilen en/of een product retour sturen (ongeacht de reden) heel eenvoudig bij Tresj.

 

Stuur een mail naar info@tresj.nl met de vermelding dat je een sieraad terug wilt sturen. Je kunt dan meteen aangeven of jouw voorkeur uit gaat naar het terugstorten van het totaalbedrag op jouw betaalrekening,  ruilen met een ander sieraad of als je een account hebt: het aankoopbedrag storten op jouw shoptegoed. In overleg is veel mogelijk.

 

Voorwaarden retourzendingen:

  • Tresj hoort graag binnen 14 dagen  of je een sieraad retour wilt zenden. Je  kunt het sieraad binnen 21 dagen naar ons terug te sturen (zie adres onderaan deze pagina).

  • Verstuur de retourzending veilig in een bubbeltjesenveloppe of brievenbusdoos. Ringen dienen altijd in een brievenbusdoos op de post gedaan te worden.

  • Na ontvangst van de retourzending zal Tresj naar wens het aankoopbedrag op jouw rekening of jouw shoptegoed storten of een vervangend sieraad naar je toe sturen (binnen 7 dagen).

  • Verzendkosten voor retourzendingen worden niet vergoed en ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

  • Bij vermissing vraagt Tresj naar een verzendbewijs. Wil je geen risico lopen dat de verzending zoek raakt kies dan voor verzenden via een brievenbuspakket of  aangetekend verzenden.

     

Sieraden die niet geretourneerd kunnen worden: sieraden die in opdracht gemaakt zijn, de SALE producten en de Mystery Gifts.

 

Retouradres:

Tresj
Oude Kapelstraat 42
5046 CW  Tilburg

 

NB: lees hier de uitgebreide informatie over ruilen/retour.