FAQ

  • Wat zijn de voordelen van een account?

  • Hoe kan ik iets bij Tresj bestellen?

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

  • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

  • Hoe kan ik veilig betalen in jullie shop?

  • Ik heb een kortingscode/cadeaubon van jullie. Hoe werkt dit?

  • Wat kan ik met de treasurepoints?

  • Ik heb een kaart van Shoes & Accessories gekregen. Hoe kan ik die bij jullie inwisselen?

  • Wat zijn de verzendkosten?

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Kan ik wensen aangeven mbt de levertijd en het afleveradres?

  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

  • Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?

  • Het sieraad komt kapot aan? Wat moet ik doen?

  • Kan ik een sieraad als cadeau bij iemand laten bezorgen?

  • Hoe weet ik of een sieraad past?

  • Het sieraad past niet goed, kan het vermaakt worden?

  • Het sieraad op de foto ziet er anders uit dan het sieraad dat ik ontvangen heb. Hoe kan dat?

  • Mag ik een artikel ruilen?

  • Heb ik garantie op een artikel?

  • Mijn sieraad is stuk gegaan na de garantieperiode. Kan ik het nog laten repareren door jullie?

  • Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

  • Ik wil een sieraad door Tresj laten ontwerpen, kan dat?

  • Ik heb oude sieraden die heel speciaal voor mij zijn maar vind de modellen niet meer mooi, kan ik de materialen laten verwerken in een nieuw sieraad?

  • Hoe kan ik een sieraad van Tresj het beste verzorgen?

  • Hoe kan ik een klacht indienen?